Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

*KrzysztofSierpien | moderator: forum/literki/odręczne

imię i nazwisko adres zarejestrowany23.06.2011 @14:41:40 ostatnio na stronie28.06.2017 @04:27:13



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwprostepisanki.blogspot.com
digarty47 komentarze2163 posty na forum4018 newsy8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~colloomb    21.11.2015 @15:42:00
!Dzięki
!unreal    15.11.2015 @06:24:51
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
~Siih    07.11.2015 @04:07:28
Dzięki Dawno tu nie bywałam i mam spore zaległości, nie pamiętam już o czym my ostatnio gadaliśmy hehehe żartuję pozdro
_______
A wokół huczy wspaniałe życie, rumiane jak rzeźnia o poranku.
~buuuuum    05.11.2015 @21:49:04
wielkie dzięki chętnie zagłębię się w lekturze twoich licznych prac w wolnej chwili
_______
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

~AlRoma    01.11.2015 @13:28:15
słusznie, nie spieram
~AlRoma    01.11.2015 @13:24:14
wytrwale tu bywasz, ja czasem
~AlRoma    01.11.2015 @13:21:18
kłaniam Krzysztofie
!unreal    30.10.2015 @19:09:51
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
-wienczyslaw1966    27.10.2015 @18:26:56
będzie świesznie
~zolko    14.10.2015 @22:02:42
hej
-wienczyslaw1966    01.10.2015 @19:22:56
planuję 1999 odcinków o chirurgach!
+johnnykasza    27.09.2015 @21:09:39
zamknęli nam temat...
z Hitlerem to nie, on wolał raczej koktajl amfetamionowo-kokainowy, niż stary dobry alkohol....
!unreal    23.09.2015 @10:42:49
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
!OjciecRene    06.09.2015 @19:40:41
pławią się w złocie.
_______
nie jestem Twoim starym
+johnnykasza    31.08.2015 @20:46:10
dajesz radę, tylko czas jeszcze nie ten.
+johnnykasza    31.08.2015 @19:12:45
gula w gardle znaczy tutaj brak możliwości wypowiedzi.
to jest tak, że czytam i myślę sobie "no kurde dobre" i chcę napisać "dobre",
ale w miedzy czasie czytam drugi raz i myślę "nie no jednak nie bardzo" i chcę napisać "nie bardzo", ale czytam trzeci raz i już sam kurde nie wiem. no i gula w gardle. nic nie przechodzi.
może powinienem sobie kupić test ciążowy. tylko jak się go wykonuje u faceta?
^sleepwalker    26.08.2015 @15:26:47
Mój obraz na bitwę też podobnie wyglądał
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
+trzypozycje    22.08.2015 @17:26:26
ba
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
!janurz    21.08.2015 @09:59:29
Krzysztof, a wchodziłeś na profil użytkownika Szarykot? Widziałeś, SKĄD on pisze?

Niemcy... stary obraz.... kilka pokoleń.... Połącz fakty.
~Gabina    19.08.2015 @23:15:00
_______
Albo nie.Nic tu nie bedzie
~towarzyszbejrut    18.08.2015 @10:38:13
Coroba czułem , że przesadziłem. Dzięki.
^StepyMongolii    11.08.2015 @20:02:37
niezłe skojarzenie
_______
"ty, który tu wchodzisz, żegnaj się z nadzieją" nie będzie odwrotu
~Marteczka94    04.08.2015 @19:10:51
ach, rozumiem, dzieki, nie wiedzialam, myslalam ze to slonce swieci.
muisze chyba sobie co nieco z fizyki przypomniec. :D
~Marteczka94    04.08.2015 @19:09:57
dzieks, chyba juz zrozumialam o co tu chodzi. cos takiego mniej wiecej podejrzewalam z tym Kowalskim, ze to dla zartow ^^
~Marteczka94    04.08.2015 @19:09:02
ani mysle uciekac, po rpsotu nie mialam kiedy usiasc. dziekuje za kwiatek, to mile ^^
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt