Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

*KrzysztofSierpien | moderator: forum/literki/odręczne

imię i nazwisko adres zarejestrowany23.06.2011 @14:41:40 ostatnio na stronie28.06.2017 @04:27:13



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwprostepisanki.blogspot.com
digarty47 komentarze2163 posty na forum4018 newsy8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zRudawy    03.08.2015 @00:03:07
Dzięki, srebrzysto błękitny, warto było popatrzeć
~zRudawy    30.07.2015 @22:40:21
Dzięki. Też mi tak brzmi. Obydwa na ha, więc wychodzi: haha
~towarzyszbejrut    25.07.2015 @16:22:21
A jednak nie jestem sam! Świat od razu nabrał kolorów, tych brązowych i matowo tęczowych rozlanych na dowolnej powierzchni, tworzących osobliwe, zawsze unikatowe kształty, coś jakby głebinowe, pełzające stworzenia wprost z Verna.
~zRudawy    15.07.2015 @01:41:07
Ano kłaki. Wymyśliłem co innego, pisałem co innego - a tu ciągle kłaki wyskakiwały... No i co miałem zrobić?
~Lisolub    13.07.2015 @11:05:59
Przy najbliższej okazji
_______
Musiałam czekać do roku pańskiego 2016, by wreszcie oświeciła mnie prawda: największym przebojem Leonarda Cohena było "Hallelujah".
*Krix13    11.07.2015 @21:07:22
Wyręczyłeś mnie, dzięki
_______
Okazuje się, że wiersze są uniwersalne.
Nie wiem czy dla wszystkich, ale z pewnością dla każdego.
~bubazaur    11.07.2015 @09:55:37
hehe dzięki
~zRudawy    08.07.2015 @01:19:27
Ale co to za życie.....................................eh
~Marteczka94    05.07.2015 @15:41:30
aa, dzieki, weszlam w link, i chyba nawet sporobuje, alep zoniej. mam tu jeszcze duzo wierszy i nie tylko do rpzeczytania ^^
+trzypozycje    05.07.2015 @11:03:59
fakaj się
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
+trzypozycje    05.07.2015 @10:54:45
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
+trzypozycje    05.07.2015 @10:53:49
dziubię na żywca
_______
Yes, I am
fresh like DAMN
~NataliaO    04.07.2015 @17:01:39
JESTEM TU
~NataliaO    04.07.2015 @16:42:28
a opis tyczy się mojej osoby, odczu
~NataliaO    04.07.2015 @16:41:39
A obrazek to ze starych śmieci, jak zbierałam jakieś tam ciekawe tapety; wiesz ze ja to rysuje i do tego marnie; a wiesz głupia ja myślała, że nie pasuje na proze czy poezje
~NataliaO    03.07.2015 @15:57:38
marne są te stare rzeczy
~NataliaO    02.07.2015 @15:39:10
ciekawy masz profil
+witekjogurcik    01.07.2015 @18:22:28
lowe ju! jogurt dobry na wszystko <3
~karo69    28.06.2015 @20:59:19
gra cieni a nie goła d..pa
_______
"Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych."
+johnnykasza    27.06.2015 @16:35:06
+johnnykasza    25.06.2015 @18:03:25
Zostaw. Daje rade.
~Marteczka94    24.06.2015 @17:12:55
dziekuje za komentarz, ale nie do konca rozumiem odstatnie zdanie ^^ ale komentarz mnie ucieszyl.
*Krix13    23.06.2015 @21:16:02
Wiedziałem
_______
Okazuje się, że wiersze są uniwersalne.
Nie wiem czy dla wszystkich, ale z pewnością dla każdego.
+witekjogurcik    23.06.2015 @19:58:31
<3
~Marteczka94    23.06.2015 @18:14:25
omg, mozliwe xd
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt